Paljon on tapahtunut sitten viime kirjoitusten, muttei ole ollut kiinnostusta kirjoitella. Aika vaan menee niin nopeasti! Kohta on syyskuu ohi, siirrytään lokakuulle ja oikeaan syksyyn, kohti talvea.

Tämä kuluva vuosi on ollut kummallinen monin tavoin kuten kaikki tiedämme, mutta omassa elämässä on tapahtunut myös paljon hyviä asioita: olen tehnyt itseni kanssa paljon töitä mentaalipuolella, joten monissa asioissa ajatusmaailmani on muuttunut. Olen opetellut laittamaan itseäni ja tarpeitani etusijalle, ottamaan omaa aikaani juuri silloin kun tarvitsen ja tekemään asioita, jotka ovat minulle tärkeitä. Olen oppinut uusia asioita, kuten tuon hapanjuurileipomisen, vaikka vaaleaa leipää en vieläkään satavarmuudella saa onnistumaan. Olen neulonut islantilaisia villapaitoja, neuletakkeja kaksin kappalein ja kolmaskin tuloillaan. Olen tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut heistä ystäviä. Olen hakenut kouluun, johon en päässyt, ja töihin, joihin pääsin! Minulle tarjottiin myös lisätyötä samasta paikasta ja siinä aloitinkin jo. Koti on myyty, muutto on edessä ihan näinä päivinä. Siihen liittyen olen opetellut luopumaan tavarasta, jota minulla kyllä on edelleen, ja nauttimaan ajatuksesta, että vaikka uusi koti on pienempi, voin tehdä siitäkin kodikkaan ja meidän tyylisen pesän.

Mitä sinun vuoteesi on kuulunut?

Nyt on taas jouduttava eteenpäin! Ihanaa syksyä juuri sinulle, toivon elämääsi kaikkea hyvää! ❤️

-Sallius-