Kesä saapui sittenkin, ja viime viikot olemme saaneet nauttia ihanasta auringonpaisteesta ja lämmöstä! Tätä olen odottanut koko alkukesän!

Kahden viikon lomani kului Norjan reissussa, joka onnistui oikein hyvin. Säät suosivat sielläkin ja nähtävää riitti. Aikaa tosin olisi saanut olla paaaaljon enemmän, mutta olen onnellinen, että pääsimme edes käymään siellä. Oli ihanaa nähdä pikkusiskoa pitkästä aikaa, ja päästä touhuilemaan hänen kanssaan. Valloittava persoona kerrassaan ❤️

Palasin töihin elokuun alussa, ja töitä on riittänyt. Mies lomaili vielä pari viikkoa oman lomani jälkeen, ja on nyt ensimmäistä viikkoa töissä. Minulla loppui neljän päivän vapaat, tänään menen iltavuoroon. Tämä viikko on helppo muutenkin: töitä on vaan kolmena päivänä, iltavuoro jokaisena. Ensi viikko sitten painetaankin taas vauhdikkaammin yhdellä vapaalla. Uusien listojen pitäisi tulla viimeistään huomenna, sitten tiedän jatkon.

Ja koska ihana aurinko on jaksanut paistaa monta päivää, olen yrittänyt nauttia siitä yllin kyllin. Olen joka päivä oleillut paisteessa ja kerännyt vitamiineja talven varalle. Hatun kun muistaa pitää päässä, ja juoda riittävästi, jaksaa ja pärjää hyvin. Välillä toki täytyy tulla sisälle viilentymään.

Mitäs te muut - oletteko nauttineet auringosta ja lämmöstä?

 

-Sallius-