Kyllä tuo meidän miesväki on kummaa porukkaa: eivät kauaa ehtineet kotona olla, kun taas lähtivät. Ja vieläpä saman puuhan pariin, kuin mitä aiemminkin olivat, eli frisbeegolfaamaan! Juu, siitä ne nyt ovat innostuneet kaikki kolme. Enkä millään pysty ymmärtämään, mitä yhteistä on frisbeellä ja golfilla, kun siitä on saatu tuollainen kummastus risteytettyä. Minua kyseinen laji ei viehätä, mutta ehkä joku kaunis päivä voin lähteä heidän mukaansa ihmettelemään lajin ihanuutta. Sillä ihanaahan sen täytyy olla, kun siellä jatkuvasti ravaavat, ja ovat tunteja kerrallaan. Tällä kertaa menivät n. kymmenen kilometrin päässä olevalle radalle, ei kelvannut tuo kotinurkilla oleva.

Mutta en voi valittaa. Minä olen saanut aikani kulumaan oikein mukavasti täällä, melkein unohdin laittaa lihankin uuniin. Tarkoitus oli syödä sitä iltapalaksi, ja alkuperäisesti suunnittelin, että se grillattaisiin, mutta milläs grillaat, kun kapistus on edelleen siellä valmentajalla kyläilemässä. Kuvittelin kyllä, että ukkoseni olisi sen päivällä reippaana mehenä hakenut, mutta taisi olla parempaa puuhaa. No, huomenna on päivä uusi. Ja kuvittelin myöskin, että olisin saanut laitettua pyykit kuivumaan, kun niitä olen myllyttänytkin, mutta niin vaan lojuvat ihanassa myttyrässä kaksi koneellista odottamassa ripustamista. Kaikki ei aina käy, kuten kuvitellaan..

Himputti, nyt ne tulivat, ja minä olen edelleen täällä... Pois ja sassiin! Nolostunut

-S-