Perjantai oli minulla touhupäivä, kun etsiskelin itselleni joulukoristeita ja muuta kaunistusta jouluksi. Kävin tonkimassa vanhan kodin vinttiä ja otin itselleni tärkeitä joulutavaroita mukaani. Ystävältäni sain monta vuotta vanhan, mutta edelleen asiansa ajavan, muovikuusen, aitoa kun en kotiini halunnut tänä vuonna. Jaa miksi? No, minut tuntien se olisi tuossa kököttänyt vielä juhannuksenakin, hieman vaan muotoaan muuttaneena... ;) Kirpparilta löysin edullisesti pienet valot kuuseeni, ja aiemmin olin ostanut vähän nauhaa siihen. Kovin on yksinkertaisen näköinen tuossa asussaan, mutta ehkä siihen vielä jotain lisään, kunhan löydän mielekästä. 

IMG_2101.jpg

Kaiken lisäksi minua odotti kynnyksellä postin ilmoitus paketista. Paketista? Minulle? Ja vieläpä postista haettava paketti - ei siis mahdu luukusta sisään... Oih! Ei auttanut kuin lähteä saman tien sitä hakemaan. Ja mikä yllätys sieltä sitten paljastuikaan...

IMG_2096.jpg

IMG_2098.jpg

Ihana ystäväni oli halunnut ilahduttaa minua! Kiitos Onneli ❤ 

Niinpä se joulu jo tulla tupsahti minunkin pirttiini...

 

Joulumielellä,

-Sallius-