Mun iiiisooo auto on pakattu täyteen kaikkea ja vähän päälle, tarkoituksena siis nuorimmaisen kanssa olla huomenna ennen kukon kiekaisua Tammelantorilla varaamassa hyvää myyntipöytää. Nuoriherra on kaivellut kätköistään kalakuvia, pessyt ja puunannut myyntiin menevät ja miettinyt hinnat valmiiksi. Minä taas olen kaivellut yhtä jos toistakin nurkkaa isännän avustuksella, ja löytänyt vaatteita, vaatteita, vaatteita, muutaman astian, kirjan, kankaan ym. myyntiin lähtevää. Hinnoilla emme aio myytäviämme pilata, tarkoituksena on päästä niistä eroon ja enkä saada jollekin toiselle hyvä mieli mukavista löydöistä.

Isoin kysymysmerkki onkin sitten se, päästäänkö me herran kanssa ylös aamusta. Minä kun tunnetusti tykkään nukkua kellon ympäri ja mielelläni vähän enemmänkin, nuoriherra taas on kukkunut viime yön kaverinsa kanssa yökylässä, ja on nyt nukkua pussutellut soffan nurkassa viimeiset 4 tuntia. Torihan aukeaa jo kuudelta, silloin sinne pystyttelevät kojujaan vihannes- ym kauppiaat, kahvilat ja nakkikojut avaavat luukkunsa samoihin aikoihin. Minä ehdotin, että mentäisiin joskus ennen kahdeksaa, mutta nuoriherra oli sitä mieltä, että paikka täytyy mennä varaamaan jo heti kuudelta, että saadaan hyvä. Aamukahvit torilla kuuluvat myös herran suunnitelmiin... Hyvä suunnitelma, katsotaan onnistuuko toteutus.

Nyt siis pitäisi hipsiä nukkumaan, että ehdin muutaman tunnin torkahtaa ennen kuin kelli kilkattaa. Ja jos joku ihmettelee, miksi näin myöhään vielä kukun, kun tiedän, että ylös pitäisi nousta aikaisin, niin kerrottakoon, että päätös tavaroiden kuntoon laittamisesta ja huomisesta lähtöyrityksestä syntyi vasta tänään iltapäivästä, joten yömyöhään olen niitä tavaroita kokoon haalinut...

No, tuleepahan sekin koettua, jos sinne asti pääsemme. Ja voihan sitä yrittää torkkua päiväunet kun tulee kotiin. Luultavasti on kuitenkin ihan työpäivä tulossa, vaikkakin vähän löysempi sellainen ;)

Mukavaa huomista ja alkavaa viikonloppua!

-S-