Tänään onkin ollut hyvä päivä - on tapahtunut hyviä asioita. Vaikka töissä on kova vauhti, ja hommia riittää vielä kotiinkin, olen näiden hyvien asioiden avulla valittamatta jaksanut.

Aamulla esikoinen soittaa ilmoittaakseen, että on nähnyt yhden hepun heidän koulustaan ajelevan nuorimmaisemme varastetulla temppupyörällä. Minä fiksuna tyttönä sitten käskytin nuoren miehen mennä lukitsemaan pyörä meidän lukolla, että saadaan pyörä kotiin muutaman viikon  karkumatkalta. Lupasin, että jos opettajien kanssa tulee ongelmia siitä, että ei juuri sillä sekunnilla ehdi suunnistusrastille, tai että rikkoo sääntöä olla menemättä pyöräparkille kesken päivän, voivat soittaa minulle vaikka pojan puhelimesta, ja selvitän asian. Tärkeintä oli saada pyörä talteen.  Niin siinä sitten lopulta kävi, että minä koukkasin kesken työpäivän pyörän koululta ja vein kotiin. Nyt on nuorimmainen sillä taas reissussa, onnellisena.

Töiden jälkeen oli minulla varattuna hieroja. Sain ennen kesälomaa asiakasperheeltä lahjakortin ko. paikkaan, ja nyt sen sitten käytin. Hieroja oli minulle ennestään tuntematon, mutta hyvin hän hommansa taisi. Kolme varttia vilahti horteessa, ihan liian pian oli aika kiskoa taas paitaa päälle ja suunnata kotiin. Olen vasta n. 15 vuotta haaveillut siitä, että saisin varattua itselleni hieronnan säännöllisin väliajoin, ja haaveilen yhä. Käyn vain silloin, kun minua korteilla lahjotaan. Miten voikin olla niin vaikeaa sitouttaa itseään tuollaiseen, kysyn vaan...

Ja kolmanneksi hyväksi mamman kanssa on sovittu tälle päivälle treffit avantosaunan merkkeihin. Ihanaa päästä löylyttelemään ja järveen ihan kaksissa naisin. Taidankin tästä pakata kukkakassini ja soittaa, josko kohta lähdettäisiin.

 

Mukavaa keskiviikkoiltaa!

 

-S-

 

Ps. Vielä piti tulla lisäämään neljäskin hyvä tähän päivään: avantosaunan jälkeen sain mammalta ison kipollisen kaalikeittoa. Nams! Nyt ei tarvitsekaan alkaa värkkäilemään ruokaa huomiselle. Kiitos äiti! <3