Pari päivää meni kurttufiiliksillä, vaikka ei kuitenkaan kokonaan. Eilen töissä fiilis taas parani ja tänään olen jälleen hyvällä tuulella ja virkeänä! Jei! 

Uuden (ja vapaan) päivän kunniaksi ajattelin aloittaa aamuni tutulla 5 minuutin joogalla. Sillä saa kropan kivasti käyntiin ja mukavan venytellyn olon päiväksi. Koin kyllä varsinaisen yllätyksen sitä tehdessäni: yleensä olen ollut melko notkea ja joustava, mutta nyt olin kuin rautakangen nielaissut. Selkä perhana! Alaselkä on ollut jumissa jo monta viikkoa, eikä näytä helpottumisen merkkejä. Jumihan alkoi ristiselästä, sakraalialueeelta, tunteella, että siellä olisi lukko, joka kaipaisi naksautusta. Minä sitten yritin vaikka ja mitä venyttelyistä venkulointiin ilman tulosta. Kävin hierojalla ja Kalevalaisella jäsenkorjaajalla, kävelin ja jumppasin varovasti. Selkäkipu paheni niin, että olin pari viikkoa pois töistä, ja palautui tänä aikana takaisin siihen lukkotuntemukseen. Siihen se nyt on jämähtänyt. Töihin palasin ja tein kolme iltavuoroa. Ihan hyvin meni. Aamuvuorot sitten hirvittääkin... 

Jäsenkorjaaja antoi vinkin tehdä suolahaude. Sitä en ole vielä kokeillut, mutta nyt menee kokeiluun sekin. Kamala tunne, kun on ihan jäykkä ja jumissa. Onko teillä kellään mitään vinkkiä saada selkälukkoa auki? Mielelläni kuulisin, jos joku olisi....

No, näillä mennään. On sentään vapaapäivä, ja hyvä mieli kaikesta huolimatta. Hyvää mieltä teillekin, ihanat!

 

-Sallius-