Ihan hyvinhän se viikonloppu kummipojan kanssa sitten sujui, vaikkei mitään erityistä tehtykään. Pikkumiehestä ei saanut kovin paljoa irti, vaikka kuinka kyseltiin. Sitten ei enää kyseltykään, tehtiin mitä tehtiin ja loput jätettiin tekemättä. Jonkinsorttisia kommunikaatio-ongelmia havaitsimme kyllä... Parasta antia viikonlopussa oli kuitenkin entisillä kotikonnuilla käynti, ja varsinkin siellä "maaseudun rauhassa", eli: Kiitos Lucariini ja O-e, teillä oli mukava poiketa!

Viikko on hurahtanut taas melkoista vauhtia, jälleen ollaan torstaissa. Nyt joudun tunnustamaan, että en ole edelleenkään saanut arvonnan palkintoa lähtemään voittajalle, vaikka olen kyllä yrittänyt. Jotkin kosmiset voimat ovat varmaankin minua vastaan sillä saralla, sillä vaikka kuinka olen yrittänyt saada koottua jotain pientä sinne pakuttiin, ei ole onnistunut. Viime aikoina  olen saanut muutenkin TOSI huonosti mitään aikaiseksi, ja nyt kun olen sentään edes yrittänyt, on tulos ihan sieltä mistä se kuuluisa lintukin... Mikään ei ota onnistuakseen, ei ajatus siitä, mitä sinne laittaisin, eikä varsinkaan sitten se toteutus. Minä kun ajattelin, että olisi mukavaa laittaa sinne jotain itsetehtyä, ja sitten tietysti vähän jotain muutakin, mutta kun tekeminen tökkii kaikin puolin, niin sittenhän se tökkii. No hö! Ehkä yritän jotain muuta, mutta mitähän?

Eilen löysin kirjastosta pari Ottobre-lehteä: toisessa oli ihanan pupun ohje, ja toisessa kivan oloisia vaatteita naisille. Minä kun olen pitkään haaveillut ompelevani töihin jotain vähän keväisempää, ja ne kaavat tuntuvat ihan toteuttamiskelpoisilta. Nyt puuttuu vaan kankaat. Niitä kävin eilen katsomassa yhdessä kälyisessä kangaskaupassa, ja tulin tulokseen, että ei, ei ollut mitään minulle. Nyt sitten pitäisi päästä johonkin toiseen kauppaan käymään, mutta enpä taida tänään ainakaan. Kohta olen meinaan lähdössä käymään Äitylillä. Niin sen päätin. Itse asiassa kello onkin sen verran, että taidankin lähteä sinne nyt.

Näillä mennään kohti viikonloppua!

-S-