...sitä onkaan tullut syötyä, kun päikkärit oli niin levottomat..? Huh huijaa...

Olin niin poikki, että köllähdin soffalle viltin alle tarkoituksenani ottaa pienet unoset ja sitten nousta virkeänä kauppaan ja muihin puuhiin. Toisin kävi. Kello soitti sovitusti, mutta minä jatkoin uniani, Tyhmä minä.. Uni oli niin täynnä kaikkea kummallista, ahdistavaa ja pelottavaakin, sama uni alkoi muka uudelleen ihan samanlaisena ja meinasi käydä kuten yhdessä elokuvassa... Kaiken huipuksi en saanut millään herätettyä itseäni, kuten yleensä pahoista unista saan, en vaikka kuinka yritin mielessäni huutaa "herää!!". Jostain syystä sitten lopulta heräsin, ja olin ihan varma, että olin kiljunut unissani vaikka ja mitä, mutta ei pojat ainakaan olleet kuulleet mitään.

Nyt olen jo kunnolla hereillä, mutta olo on vähän sitä ja tätä. Toivottavasti en ole taas tulossa kipeäksi - voi himpun pimpulat jos olen, viime viikonloppukin kun meni sairastaessa. Hö..

 

 

-S-