Mieleni tekisi tehdä yhtä ja toista, jotain olen yrittänytkin - huonoin tuloksin.

Osa kesäkukista on istuttamatta, edelleen. Olen yrittänyt etsiä niille erivärisiä kavereita, jotta ei vallan yksitoikkoiseksi kävisi, mutta huonoin tuloksin. En yksinkertaisesti pysty valitsemaan sopivia, ja jos pystyn päättämään, mitä haluaisin, en varmasti niitä löydä. En mistään meidän kylämme kaupasta.

Terassin näkösuojan eteen on tarkoitus istuttaa keijunmekkoja. Itse kasvit on ostettu, mutta laatikot/ruukut puuttuvat. Enkä löydä mistään sopivia tai tarpeeksi. En mistään meidän kylämme kaupasta.

Eilen sain lavakaulurin, josta voisi tehdä kukkalavan tai sellaisen pienen yrtti- tms. maan. Mutta mitä osaan sellaisessa kasvattaa? Ja mistä löydän siihen kukat tai ne yrtit? Olen etsinyt - en mistään meidän kylämme kaupasta.

Haluaisin ommella tilkkutäkin, sellaisen ihanan kesäisen torkkupeiton. Mutta minulla ei ole sopivia kankaita. En ihan tarkkaan edes tiedä, millaisia kaikkia kankaita siihen tarvitsisin, mutta yhteensopivia ja kauniita - yksinkertaisesti ihania. Olen etsinyt kirpputoreilta vanhoja lakanoita ja muita mahdollisia, olen käynyt kangaskaupassakin, mutta en löydä. En mistään meidän kylämme kaupasta. 

Näyttää siis siltä, että täytyy lähteä maailmalle ostoksille ja etsintäretkelle. Mutta sieltäkään tuskin löytyy inspiraatiota, jota odottelen tulevaksi, jotta saisin aikaan muutakin kuin sutta ja sekundaa, jota tuntuu tulevan aina kun jotakin aloitan. Inspiraatiota sen sijaan odotan löytäväni kesälomalta - muutama lomapäivä(/viikko) ja unta palloon kellon ympäri, eiköhän tämä keskittymiskyvyttömyys sillä helpota.

LOMA, TULE JO!

-S-